Повернення і обмін товару
Повернення товару

Відповідно до Закону України 3161-IV від 01.12.2005 «Про захист прав споживачів», натільна білизна, включаючи піжами, нічні сорочки, комбінації, халати, купальні костюми, входить до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню, за умови, що вони не браковані.

Ми розуміємо, що підбір будь-якого одягу — це дуже важливий і складний процес. Спеціально для цього ми робимо вимiр кожної моделі (розмірну сітку Ви можете знайти на кожній сторінці товару, який Вас зацікавив) і наполегливо рекомендуємо порівнювати виміри зі своїми параметрами, щоб підібрати все коректно.

Коли Ви отримаєте замовлений товар, ми наполегливо рекомендуємо Вам оглянути товар на поштовому відділенні. Кожен клієнт, роблячи огляд в присутності співробітника пошти, повинен переконатися: в якостi товару, повноті і коректності замовлення (моделі, розміру, кольору і т.д.), і в відсутності браку.

Якщо Вам не сподобався товар або ж з яких-небудь інших причин Ви не хочете забирати замовлення — необхідно оформити його повернення назад відправнику, сплативши вартість транспортних витрат, які були понесені на транспортування товару до Вас.

Коли Ви забираєте товар з поштового відділення, це означає, що Ви переконалися в коректності замовлення, відсутності браку і повернути його ВИ ВЖЕ НЕ ЗМОЖЕТЕ, оскiльки ми виконуємо вимоги Законодавства України, відправляючи тільки новий товар.

Наш Магазин не несе відповідальності за недоліки, які настали в процесі порушення Споживачем правил користування, зберігання, самостійного транспортування товару.

Бракований товар

Кожна одиниця нашого товару перед відправкою підлягає огляду на предмет браку, тому цей момент зведений до мінімуму. Але все ж, є таке поняття як «людський фактор». Тому, якщо при огляді на пошті Ви побачили, що Вам прийшов бракований товар, необхідно оформити повернення даного товару. Ми зробимо Вам заміну товару. Все буде здійснено за наш рахунок.

Що не є браком:

- товар, який не надто різниться за кольором - дуже важливо розуміти, що всі фотографії робляться в фото-студії і в залежності від налаштувань екрана Вашого пристрою відтінок товару може трохи відрізнятися;
- пом'ятість. Товар проходить довгий ланцюжок транспортування від заводу виробника до кінцевого покупця. Якщо через процес перевезення або при інших факторах товар приїхав до Вас з невеликими пом'ятостями - такі випадки не відносяться до браку.
Ми наполегливо рекомендуємо оглянути товар перед тим, як забрати його з поштового відділення.

Яким повинен бути товар при поверненні?

Наша політика повернення є досить суворою, тому що ми дотримуємося найвищих стандартів якості. У разі повернення товар повинен бути в цілісній оригінальній упаковці.
Made on
Tilda